De fotooooooos!! - Reisverslag uit Uganda, Tanzania van MaarteninUganda - WaarBenJij.nu De fotooooooos!! - Reisverslag uit Uganda, Tanzania van MaarteninUganda - WaarBenJij.nu

De fotooooooos!!

01 Maart 2015 | Tanzania, Uganda

Hier zijn dan een paar foto's om een beeld te krijgen van enkele projecten.
Dank voor jullie steun namens alle groepen!!
En de hartelijke groeten van uw correspondent uit .... Dronten!

• 01 Maart 2015 - 21:59

Kyra:

Mooi werk en ook mooi dat je weer heelhuids terug bent (zonder rattenbeten?)! :)

• 01 Maart 2015 - 22:48

Anneke:

....een verhaal krijgt toch wel veel meer kleur als je er beelden bij ziet. Heeel leuk!
    Dank voor je prachtige verhalen! Geniet er iedere keer van,
    lieve groet An

• 02 Maart 2015 - 15:20

Pa:

Hi Fotograaf, leuke fotos. ik krijg nu en beter beeld van wat je doet/deed
    Op mijn ipad krijg ik ze niet goed naar voren.. Hulp in Enkhuizen is nodig!!!!

• 09 Maart 2015 - 07:28

Kumakech Sunday:

Thank to Thot Theatre for the great work they are doing here in uganda, God bless you all

• 04 Augustus 2015 - 14:46

Silke Janssen:

Hallo,
    Ik zoek al een tijd contact, omdat ik jullie projecten echt fantastisch vind.
    Zelf doe ik Docent Theater op ArtEZ en ik zou heel graag een keer met je in gesprek gaan :)