modderprobleem - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van MaarteninUganda - WaarBenJij.nu modderprobleem - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van MaarteninUganda - WaarBenJij.nu

modderprobleem

Door: maarten

Blijf op de hoogte en volg

04 Maart 2010 | Oeganda, Kampala

"Al zit een koe boven op een berg, ze wordt nooit een adelaar."

Even kort een berichtje uit Oeganda ...
Even wat foto's .....
Vandaag heeft het weer geregend.
En ik moest op een bodo-bodo (brommer met bestuurder) dwars door Kampala.
De diepe kuilen, grote diepe waterplassen en de dikke bagger ...
Overal ... en dan het geslinger van ons en alle medeweggebruikers die allemaal proberen de diepe kuilen te mijden ...
en de bodo-bodo had een achteras die de hele brommer gevaarlijk liet zwiengelen..... Ik heb genoten!
Ik had afgesproken met een directeur op een school. We gaan daar de voorstelling uitproberen. Onder de bagger en met een hand vol modder,de eerste ontmoeting ...
Soms kan je je niet mooier voordoen dan je bent....

  • 04 Maart 2010 - 19:02

    Tim:

    zo zo lekker rijden door de blubber dus haha!
    nou mooi dat je het zo leuk vond! :P

    veel plezier nog! groetjes van mij en melissa!

  • 04 Maart 2010 - 20:31

    Lilian:

    Jeetje Maarten, wat ben je in een krankzinnige wereld terecht gekomen. En dan ook nog zoveel moois weten te zien en bereiken met een zooitje ongeordende amateurs. Waar doet me dat toch aan denken...

    Zet 'm op!

  • 04 Maart 2010 - 22:27

    Kyra:

    Tolle schrijft op een bepaald moment iets als dit, als ik het me goed herinner: "If you're stuck in the mud, you have to accept that you're stuck in the mud... then, after realising you're in the mud you can work your way out of it and go on"... SO: Love the mud!!!! Ik heb net genoten van een kaassouflé (hier in Amsterdam na een superbijeenkomst met Bernie Prior die hier is), iets wat ik mezelf al een tijdje ontzegde (eet notabene al helemaal geen koe-kaas meer voor een hele tijd, haha!) omdat het als 'modder' is voor je lichaam.. maar nu heb ik 'm zo bewust en vol liefde verorbert dat het gewoonweg HEERLIJK was, hahahaha! Go on!

  • 05 Maart 2010 - 08:05

    Monique:

    Onvoorstelbaar spannend allemaal. Ik zou wel even om een hoekje willen kijken.

    Groetjes

  • 05 Maart 2010 - 10:03

    Gert:

    Wat zou je ook met een koe op een berg moeten doen?

    Ik heb er ook nog een voor je boot: Al duw je een adelaar in het water van de oceaan, een vis zal ie nooit worden.

    Of eh, al kan je een spijker in een kozijn wegduwen, het blijft toch een top tuinhuisje.

    En tot slot: Zet een boot in de modder en hij vaart toch!

    Volle kracht vooruit kapitein!

  • 05 Maart 2010 - 10:18

    Willy Peetoom:

    Gert heeft helemaal gelijk.
    Al ga ik op mijn hond zitten, het wordt toch nooit een paard.
    Al vliegt de honingbij, hij wordt toch nooit een Boeing.
    Sjongejonge Maart, met jou kun je de oorlog wel winnen.

  • 05 Maart 2010 - 18:10

    Jan:

    Ik hoop dat het niet te veel regend. Namens Kenia bedankt voor de regen die we daar hebben gekregen. Wel gelijk veel. Volgende keer liever met mate.

    Fijne dagen nog.


  • 05 Maart 2010 - 18:47

    Daan:

    Bonjour! :D
    mooi dat je je daar goed vermaakt en dat het goed gaat met het toneelstuk:D
    ik heb vandaag een reclame opgenomen voor ons product, was erg lachen om te doen haha:D

    Laterssss

  • 06 Maart 2010 - 09:05

    Saxionie:

    Ga zo door, het lezen van de andere berichten maakt mij weer aan het lachen nadat ik las betreft de kinder offers, laatst een programma op tv geweest en wist niet wat ik hoorde, en zoals je zegt het is een te groot probleem waar je niet onvoorbereid in moet stappen, dus Take care
    Dorien !@!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 99163

Voorgaande reizen:

30 Januari 2023 - 01 Maart 2023

We gaan weer!!

17 Februari 2011 - 19 Maart 2011

Theater in Oeganda

Landen bezocht: